Nákupní podmínky prostřednictvím stránek www.cerstvasklizen.cz
Fyzické osoby Marek Schmied, Holečkova 781/131, 150 00 Praha 5, IČO: 87456281 (dále jen „Prodávající“) pro nákup zboží a/nebo služeb na portálu www.cerstvasklizen.cz (dále jen „VOP“)
I. Úvodní ustanovení
Tyto VOP upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy na využití služeb a/nebo nákup zboží Prodávajícího (dále jen „Smlouva“) uzavírané mezi Prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „Kupující“), který si prostřednictvím portálu www.cerstvasklizen.cz (dále jen „Portál Cerstvasklizen.cz“ hodlá zakoupit u Prodávajícího zboží a/nebo službu (dále jen „Zboží“). Tyto VOP jsou určeny pro nákup Zboží kupujícím za účelem přímé spotřeby (dále jen „Zákazník“).
V aktuální nabídce Zboží na Portálu Čerstvá sklizeň mohou být některá ustanovení upravena odlišně od VOP, přičemž taková odchylná ujednání mají přednost před těmito VOP.
Pokud Prodávající nabízí zákazníkům jakoukoli akci, která má nebo bude mít vlastní podmínky, mají podmínky této akce přednost před VOP, pokud by však jakékoli ujednání z podmínek akce bylo neplatné nebo nevymahatelné, užije se ujednání VOP namísto ujednání z takové akce. Akce může být omezena časově a/nebo množstvím prodaného Zboží, případně může mít i jiné další podmínky a omezení. Prodávající je oprávněn takovou akci kdykoli zrušit.
Ustanovení těchto VOP jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a VOP jsou vyhotoveny v českém jazyce. Smlouvu je možno uzavřít pouze v českém jazyce. Potom, co ji Zákazník s prodávajícím uzavře, zůstane uložená u společnosti Prodávajícího a není Zákazníkovi přístupná.
Prodávající může znění VOP jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění VOP. Prodávající informuje Zákazníky o změně VOP na Portálu Čerstvá sklizeň, případně jiným vhodným způsobem tak, aby se s aktuálním zněním VOP Zákazník mohl bez nepřiměřených obtíží seznámit. Má se za to, že Zákazník, který uzavírá Smlouvu, s novým zněním VOP souhlasí.
Prodávající je oprávněn prodej Zboží na Portálu Čerstvá sklizeň kdykoli ukončit.
II. Uzavření Smlouvy
Prodávající na Portálu Čerstvá sklizeň nabízí ke koupi Zboží (včetně jeho cen), které Zákazník může zakoupit a nechat si jej doručit. Ceny nabízeného Zboží jsou uváděny včetně daně z přidané hodnoty (dále jen „DPH“) v korunách českých.
Možnost uzavření Smlouvy s Prodávajícím za podmínek uvedených v nabídce na Portálu Čerstvá sklizeň zůstává v platnosti po dobu uvedenou na Portálu Cerstvasklizen.cz a za předpokladu naplnění podmínek uvedených v této nabídce na Portálu Čerstvá sklizeň.
Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Smlouvy.
Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je zákazník povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je zákazník při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené zákazníkem v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou považovány za správné.
Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Zákazník uchrání informace nezbytné k přístupu do jeho uživatelského účtu sám pro sebe a nesdělí je další osobě.
Zákazník bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
Postup vedoucí k uzavření Smlouvy na Portálu Čerstvá sklizeň. Pro uzavření Smlouvy v rámci nákupního procesu nejprve zvolí Zákazník na Portálu Čerstvá sklizeň Zboží, jež chce zakoupit, a dále jeho požadované množství. Tento krok potvrdí stisknutím tlačítka „Přidat do košíku“. Nezvolí-li Zákazník požadované množství, bude mu do Košíku přidán vždy jeden kus nebo jiná nejmenší nabízená jednotka příslušného Zboží.
Jakmile Zákazník provede výše zmíněným postupem výběr veškerého Zboží, jež má v úmyslu zakoupit, v nákupním procesu pokračuje postupným stisknutím tlačítek „Zobrazit košík“ a „Přejít k pokladně“.
V rámci rekapitulace Objednávky Zákazník uvede své kontaktní údaje a adresu, na kterou mu má být Zboží doručeno, případně i další informace potřebné pro předání objednaného Zboží (dále jen „Objednávka“). Informaci o aktuální minimální hodnotě Zboží v objednávce (do této se nezapočítává poplatek za dopravu) a ceník dopravného nalezne zákazník na webových stránkách poskytovatele služby.
Před odesláním Objednávky je Zákazníkovi umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do Objednávky vložil, a to i s ohledem na možnost Zákazníka zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání údajů do Objednávky. Objednávku odešle Zákazník Prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Objednat“. Smlouva mezi Prodávajícím a Zákazníkem vzniká dokončením objednávky a úhradou objednávky ze strany Zákazníka. Úhradou se rozumí připsání částky rovnající se hodnotě objednaného zboží na bankovní účet Prodávajícího.
Prodávající neprodleně po uzavření Smlouvy potvrdí Zákazníkovi, že Objednávku obdržel, a to mailem na adresu elektronické pošty, kterou Zákazník uvedl v Objednávce.
Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru Objednávky Zákazníka požádat o dodatečné potvrzení Objednávky (například písemně či telefonicky). Pokud Zákazník Objednávku nepotvrdí bez zbytečného odkladu, má se za to, že je objednávka neplatná.
Prodávající Zákazníkovi předá Zboží dle Objednávky do jeho vlastních rukou, do rukou jeho zákonného zástupce či zmocněnce, případně na místo oběma stranami smluvené. Zboží je Zákazník povinen převzít, nevyužije-li možnosti odstoupení od Smlouvy. Za Zákazníka může Zboží převzít vedle Zákazníka nebo jeho zákonného zástupce také fyzická osoba starší 18 let, která se zdržuje v bytě nebo jiných prostorách na adrese Zákazníka a která osobě, která Zákazníkovi Zboží za Prodávajícího předává, způsobem uvedeným níže v těchto VOP, prokáže svou totožnost.
V souladu s § 28 odst. 1 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty prodávající nevystavuje daňový doklad za zakoupené Zboží. Při převzetí Zboží bude Zákazníkovi předán dodací list obsahující jednotlivé položky Zboží a jejich cenu. Daňový doklad bude následně zákazníkovi odeslán mailem na adresu uvedenou v objednávce na Portálu Čerstvá sklizeň.
Zákazník bere na vědomí, že Prodávající není povinen uzavřít Smlouvu zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily Smlouvu a/ nebo podmínky užití Portálu Čerstvá sklizeň.
Zákazník vůči Dodavateli prohlašuje a zaručuje, že:
je plně svéprávný, a to zejména s ohledem na svůj věk, nebo je zastoupen zákonným zástupcem, veškeré údaje, které poskytuje prodávajícímu, jsou pravdivé, úplné, přesné a správné, zaplacením ceny Zboží neobchází ani neporušuje práva třetích osob a je oprávněný použít finanční zdroje využité na zaplacení Zboží, se před zahájením užívání Portálu Čerstvá sklizeň důkladně seznámil s těmito VOP, že jim zcela rozumí a souhlasí s nimi.
III. Změna a zrušení Objednávky
Objednávka je pro Zákazníka závazná od chvíle jejího dokončení na Portálu Čerstvá sklizeň Její změna je možná pouze ze strany Prodávajícího, a to i v případech uvedených v těchto VOP, nebo pokud k tomu pověřený zaměstnanec Prodávajícího za tímto účelem telefonicky kontaktuje Zákazníka se sdělením, že objednané Zboží nebo jakákoli jeho jednotlivá položka v době vypravení Objednávky nejsou dostupné.
Zrušení Objednávky s dodáním déle než jeden den od objednání je možné písemně, nebo telefonicky nejpozději do 18:00 hod. dne předcházejícího dni doručení Zboží. V den doručení může Zákazník změnit se souhlasem Prodávajícího pouze čas doručení nebo adresu doručení. Od okamžiku, kdy je Zboží vypraveno Zákazníkovi, není možné provést zrušení Objednávky ani změnit adresu nebo čas doručení. Tímto ujednáním není dotčeno právo Zákazníka od Smlouvy odstoupit.
Zákazník je při změně či zrušení Objednávky povinen uvést číslo Objednávky, datum Objednávky a číslo bankovního účtu pro vrácení ceny Zboží.
V případě zrušení Objednávky dle předchozího odstavce VOP bude již zaplacená cena Objednávky poukázána na bankovní účet Zákazníka uvedený Zákazníkem v rámci zrušení Objednávky (nebude-li zrušení Objednávky takový údaj obsahovat, pak na bankovní účet, z něhož byla provedena platba za Zboží).
IV. Odstoupení od Smlouvy a práva z vadného plnění (reklamace Zboží)
Prodávající prohlašuje a Zákazník bere na vědomí, že tyto VOP jsou určeny pro nákup Zboží kupujícím – spotřebitelem za účelem přímé spotřeby, tj. jsou určeny výhradně pro tzv. spotřebitelské smlouvy dle ust. § 1810 zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, (dále jen „Občanský zákoník“).
Odstoupení od Smlouvy. V souladu s ustanovením § 1829 občanského zákoníku má Zákazník právo od Smlouvy odstoupit do 14 dní od převzetí Zboží a to i od jednotlivé položky Zboží.
V případě odstoupení od Smlouvy Zákazník může předat Zboží ihned osobě, která mu jej za Prodávajícího předala a není-li to možné, je povinen sdělit odstoupení od Smlouvy telefonicky Prodávajícímu nebo prostřednictvím Portálu Čerstvá sklizeň a dodat Zboží na své náklady na adresu Husova 1094/87, 460 01, Liberec. Při odstoupení od Smlouvy může Zákazník také využít vzorový formulář, jehož aktuální znění je ke stažení zde.
Pro vyloučení veškerých pochybností Prodávající v souladu s příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku prohlašuje, že nelze odstoupit od Smlouvy týkající se Zboží podléhající rychlé zkáze (ovoce, zelenina nebo potraviny živočišného původu).
Zákazník vrací Zboží úplné a v nepoškozeném stavu. Při odstoupení od Smlouvy a následném vrácení Zboží Zákazník odpovídá Prodávajícímu pouze za snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto Zbožím jinak, než jak je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.
V případě platného odstoupení od Smlouvy bude cena Zboží vrácena do 14 dnů od vrácení Zboží na bankovní účet Zákazníka, případně na bankovní účet, z nějž Zákazník cenu uhradil a to včetně nákladů na dodání.
Reklamace Zboží. Zákazníkovi se doporučuje předané Zboží z Objednávky neprodleně po jeho převzetí zkontrolovat, přesvědčit se o jeho vlastnostech a množství a zjištěné nedostatky vytknout Prodávajícímu, a to mailem na adresu reklamace@cerstvasklizen.cz nebo po telefonu na čísle 725 047 101. Pokud Zboží při předání Zákazníkovi bude vykazovat vady (např. propadla expirační doba nebo u Zboží je jiná zjevná nezpůsobilost k určenému účelu použití), reklamuje Zákazník Zboží v záruční době u Prodávajícího. Práva z vadného plnění může Zákazník uplatnit na adrese Husova 1094/87, 460 01 Liberec nebo prostřednictvím Portálu Čerstvá sklizeň a kontaktních údajů na něm uvedených. Prodávající tímto informuje Zákazníka, že s ohledem na povahu Zboží, nemusí být ze strany Prodávajícího jeho reklamaci vždy vyhověno, a to zejména v případě, že nevytkl zjevné vady Zboží při jeho předání (např. potraviny nebo při poškození ochranného obalu). Prodávající dále informuje Zákazníka že u čerstvých surovin určených ke spotřebě do 24 hodin je třeba reklamaci učinit do 24 hodin od jejich převzetí. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností Prodávajícího za vady může upravit reklamační řád Prodávajícího.
V případě reklamace části nebo celé objednávky bude zákazníkovi vystaven opravný daňový doklad, dle zákonu č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty, § 73. Datum potvrzení opravného daňového dokladu je datum, kdy byl opravný daňový doklad poskytnut klientovi mailem na mailovou adresu uvedenou Zákazníkem v Objednávce.
Práva a povinnosti smluvních stran týkající se práv z vadného plnění se řídí příslušnými právními předpisy zejména ust. § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v účinném znění.
Neoznámí-li Zákazník vadu Zboží včas, pozbývá právo odstoupit od Smlouvy.
Prodávající je povinen dodat Zboží ve shodě se Smlouvou a bez právních a faktických vad. Plnění musí být poskytnuto v ujednaném množství, jakosti a provedení.
Zákazník odpovídá za snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto Zbožím jiným způsobem, než je nutné s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.
Zboží je vadné, nemá-li vlastnosti stanovené v ust. § 2095 a § 2096 Občanského zákoníku.
Zákazník nemá práva z vadného plnění, jedná-li se o vadu, o které musel s vynaložením obvyklé pozornosti vědět již při uzavření Smlouvy, nebo kterou sám způsobil.
Zákazník je v souladu s ustanovením § 2165 oprávněn uplatnit právo z vady s výjimkou:
- Prodávaného Zboží, u nějž je na jeho obalu, nebo návodu připojenému k němu připojenému nebo v reklamě v souladu s právními předpisy uvedena doba (tj. minimální trvanlivost), po kterou lze věc použít,
- Zboží vadného z důvodu váhy neodpovídající váze Zboží objednaného Zákazníkem v Objednávce, nepřekročí-li hmotnostní odchylka 5 % celkové váhy daného objednaného Zboží;
- Opotřebeného Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním;
- Zboží prodávané za nižší cenu pro vadu, kvůli níž byla nižší cena ujednána;
- Vyplývá-li to z povahy Zboží.
Záruční doba běží od dodání Zboží Prodávajícím. Zákazník nemá právo ze záruky, způsobila-li vadu po přechodu nebezpečí škody na Zboží vnější událost. To neplatí, způsobil-li vadu Prodávající.
Jakmile Zákazník zjistí vadu, oznámí to bez zbytečného odkladu Prodávajícímu a vadné Zboží společnosti Prodávajícímu předá, nebo jej podle jeho pokynů uschová nebo s ním jinak vhodně naloží tak, aby vada mohla být přezkoumána. K oznámení reklamace zákazník může použít a vyplnit Formulář k reklamaci, stažený z této stránky.
Prodávající je povinen vydat Zákazníkovi k jeho výzvě písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem a jaký způsob vyřízení reklamace Zákazník požaduje. Prodávající zároveň informuje Zákazníka o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně písemně odůvodní zamítnutí reklamace. Prodávající nebo jí pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení Smlouvy.
Je-li vada odstranitelná, může se Zákazník domáhat buď výměny, nebo doplnění toho, co chybí, anebo přiměřené slevy z ceny. Nelze-li vadu odstranit a nelze-li pro ni předmět plnění řádně užívat, může Zákazník buď odstoupit od Smlouvy ve vztahu k danému reklamovanému Zboží, anebo se domáhat přiměřené slevy z ceny.
Nemá-li podle Smlouvy Zboží náležité vlastnosti, může Zákazník požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má Zákazník právo na bezplatné odstranění vady. Neodstoupí-li Zákazník od Smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového Zboží bez vad, může požadovat přiměřenou slevu.
V. Cena Zboží a platební podmínky
Kupující bere na vědomí, že konečná cena objednávky je uváděna po zaokrouhlení na celé koruny v souladu s příslušnými právními předpisy. Podrobný rozpis kupní ceny, vč. haléřů, je vždy uveden na dodacím listu a na daňovém dokladu.
Cenu Zboží a případné další náklady dle Smlouvy hradí Zákazník jedním z následujících způsobů:
- bezhotovostně platební kartou prostřednictvím zabezpečené internetové platební brány Stripe;
- hotově kurýrovi při převzetí Zboží;
- jiným způsobem dle aktuální nabídky Portálu Cerstvasklizen.cz.
Ceny Zboží a dopravy uvedené na Portálu Cerstvasklizen.cz jsou uvedeny včetně DPH.
Pro vyloučení pochybnosti Prodávající prohlašuje, a Zákazník bere na vědomí, že vlastnické právo k Zboží přechází na Zákazníka až v okamžiku uhrazení celkové ceny Zboží.
Platba bezhotovostně platební kartou. Zvolil-li Zákazník jako způsob placení platbu bezhotovostní platební kartou, postupuje během placení dle kroků sdělených mu v rámci příslušné internetové platební brány. Prodávající není povinen Zboží z Objednávky Zákazníkovi vydat před tím, než bude Cena za Zboží Zákazníkem uhrazena.
Cena Zboží se považuje za zaplacenou v okamžiku připsání příslušné částky na účet dle Smlouvy nebo dle těchto VOP.
Má-li Zákazník k úhradě ceny Zboží v úmyslu využít platební systém Stripe (internetovou platební bránu) provozovaný společností Stripe, Inc., je před jeho použitím povinen seznámit se s příslušnými obchodními podmínkami na těchto stránkách, upravujícími jeho užívání. Platební systém Stripe je provozován výhradně společností Stripe Inc., Prodávající proto nenese jakoukoli odpovědnost za případnou škodu způsobenou Zákazníkovi na základě použití tohoto platebního systému.
Platba hotově kurýrovi při převzetí. Zvolil-li Zákazník jako způsob placení platbu hotově kurýrovi při převzetí Zboží, je Cena splatná při předání Zboží z Objednávky. Cena Zboží se považuje za zaplacenou v okamžiku předání příslušné částky Kurýrovi při převzetí dodaného Zboží.
Jakmile Uživatel uhradí zboží nabízené na portálu Cerstvasklizen.cz, doručí Prodávající Uživateli účtenku vystavenou v souladu se Zákonem o evidenci tržeb mailem na adresu uvedenou Zákazníkem v Objednávce.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Prodávající vydá Zákazníkovi daňový doklad bez zbytečného odkladu potom, co byla cena Zboží uhrazena jedním z výše popsaných způsobů a Zboží bylo předáno, a to na e-mailovou adresu Zákazníka.
VI. Odpovědnost a záruky
Prodávající nenese odpovědnost za případnou škodu nebo jakékoli jiné následky vzniklé Zákazníkovi na základě nebo v souvislosti s jednáním jednotlivých Zákazníků, způsobu, jimž Portál Cerstvasklizen.cz využívají, nebo jiných okolností vzniklých na straně Zákazníka.
Prodávající nenese odpovědnost za škody způsobené vyšší mocí, ani za výpadky Portálu Cerstvasklizen.cz způsobené přerušením přívodu el. energie.
Prodávající nenese odpovědnost za plynulý nepřerušený, bezchybný a bezpečný chod Portálu Čerstvá sklizeň.Prodávající nenese odpovědnost za reklamu či propagaci prováděnou jakýmkoliv třetím subjektem prostřednictvím Portálu Cerstvasklizen.cz ani odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do Portálu Cerstvasklizen.cz nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením.
Prodávající neodpovídá za služby poskytované subjekty odlišnými od Prodávajícího, a to zejména provozovatelů platebních systému uvedených v čl. V těchto VOP, zodpovědnost.
Dostupnost Zboží je vázána na skladové zásoby a Prodávající dostupnost Zboží negarantuje. V případě, že nebude možné Objednávku z jakýchkoli důvodů na straně Prodávajícího vyřídit, bude o tom Zákazník telefonicky informován na telefonním čísle, který Zákazník uvede v Objednávce jako kontaktní.
Prodávající také neodpovídá za porušení VOP, pokud bylo způsobeno okolnostmi vylučujícím její odpovědnost, a to především ust. § 2924.
VIII. Další práva a povinnosti Smluvních stran
Přístup a užití Portálu Čerstvá sklizeň ze strany Zákazníka v souladu s VOP je bezplatný.
Zákazník není oprávněn používat Portál Čerstvá sklizeň způsobem, jenž by mohl mít negativní vliv na provoz Portálu Čerstvá sklizeň. Portál Čerstvá sklizeň je možné užívat jen v rozsahu, který není v rozporu s právy ostatních Zákazníků Prodávajícího, a výhradně v souladu s účelovým určením Portálu Čerstvá sklizeň.
Zákazník užívá Portál Čerstvá sklizeň na vlastní riziko a souhlasí s tím, že fotografie Zboží na Portálu Čerstvá sklizeň jsou pouze ilustrativní.
Prodávající neodpovídá za žádné škody vzniklé v souvislosti s využitím služeb, užitím informací nebo stahováním údajů zveřejněných na Portálu Čerstvá sklizeň, tj. za chyby, opomenutí, přerušení, poruchy, zpoždění, počítačové viry, nebo ztrátu dat Zákazníka nebo jiné třetí osoby užívající Portál Čerstvá sklizeň ani za další hmotné a nehmotné ztráty.
Prodávající si vyhrazuje právo kdykoliv omezit nebo ukončit přístup Zákazníka nebo jiné 3. osoby k Portálu Čerstvá sklizeň.
Prodávající není ve vztahu k Zákazníkovi vázána žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1, písm. e) zák. č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku.
IX. Doručování korespondence
Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související se Smlouvou musí být druhé smluvní straně doručena písemně, a to elektronickou poštou, případně osobně nebo doporučeně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb. Zákazníkovi je doručováno na adresu elektronické pošty uvedené v Objednávce.
Zpráva je v případě doručování elektronickou poštou považována za doručenou okamžikem přijetí na server příchozí pošty. Zpráva doručovaná osobně nebo prostřednictvím provozovatele poštovních služeb je považována za přijatou převzetím zásilky adresátem, případně odepřením převzetí zásilky adresátem. V případě doručování prostřednictvím provozovatele poštovních služeb je zásilka považovaná za doručenou rovněž uplynutím lhůty 10 dnů od uložení zásilky a dání výzvy adresátovi k převzetí uložené zásilky, dojde-li k uložení zásilky u provozovatele poštovních služeb, a to i v případě, že se adresát o uložení nedozvěděl.
X. Závěrečná ustanovení
Smluvní strany sjednávají, že vztah se řídí právním řádem České republiky. Řešení případných sporů je plně v jurisdikci soudu České republiky místně příslušného podle sídla společnosti LiP trade.
Zákazníci se mohou obrátit se stížností na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz), orgán státního dozoru pro oblast ochrany spotřebitele.
Prodávající je oprávněn k této činnosti na základě živnostenského oprávnění a činnost nepodléhá jinému povolení. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti Odbor živnostenský (OŽ) Městské části Praha 5.
Prodávající je oprávněn prodej Zboží nebo služeb na Portálu Čerstvá sklizeň kdykoli ukončit.
Je-li nebo stane-li se některé z ustanovení VOP neplatným nebo neúčinným, namísto takových neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností některého ustanovení není dotčena platnost a účinnost ostatních ustanovení.
Kontaktní údaje zákaznické podpory Prodávajícího jsou uvedeny na webovém portálu Čerstvá sklizeň. Adresa pro doručování prostřednictvím elektronické pošty je: info@cerstvasklizen.cz, telefonní číslo: 725 047 101. Jakékoli dotazy, podněty, připomínky či stížnosti lze řešit na info@cerstvasklizen.cz.
Tyto Obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1. 6. 2021